Åsa (H)älgen

Hej föräldrar idag har vi haft vårat första regnväder på förmiddagen men det sken upp framåt eftermiddagen.
På förmiddagen bjöd vi på guitarhero och pingis turnering sedan på eftermiddagen så hade vi såparush och såpafotboll, vi bakade även kladdkaka med de stora barnen idag och kvällen bjöds på charader och lekar samt att vi hade filmkväll för de stora barnen.
Sedan måste vi berätta att vi har haft ännu ett besök av kristoffer fast utklädd till älg denna gång.
vi hoppas på bättre väder imorgon så vi får bada lite mer. ha det bra och hoppas att ni är nöjda med bloggen mvh Ledarna. god natt

Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

Hej allihopa! Vill tacka alla kolloledare för allt ni gör för barnen, de verkar ha det sååå roligt!

En extra hälsning till Jonna Renhult, alla i familjen saknar dig jättemycket! Pussar och kramar från Mamma,Rickard,Leo och hundarna(ses på tisdag gumman)

2010-06-20 @ 09:48:42
Postat av: Marie Henriksson

Hej allihop!! Oj vad kul ni har!! Den där såpaleken verkade extra rolig tycker jag!! Klart man är nöjd med bloggen! Man får ju liksom vara med er var dag som går...nästan lite "live"!! Jag hoppas ni har bra badväder idag så ni får njuta av havet lite!! Hälsa alla och ge Joackim en "Bamse-kram" från mamma & syskon!!Sköt om er väl//Marie :)

2010-06-20 @ 10:57:41
Postat av: Tina

Hej på er allihop!

Jag håller med Linda, tack! Dom har det ju jättekul!

Miranda sa i telefonen att ni alla är jättesnälla!

Och hon trivs jättebra! Där har ni erat betyg! :)



Det där måste ju vara en riktig älg! ;)hi hi hi...



kram till er alla!

Men en speciell stor kram till Miranda!

Saknar dig jättemycket!

syns snart!



kram kram

//Tina

2010-06-20 @ 11:20:39
Postat av: Anonym

Vi tror att alla ni kommer sova i 10 dagar när ni kommer hem... det är ju fullt ös därborta hela tiden :-)



Kram Miranda

Ses snart

Pappa & Denise

2010-06-20 @ 13:41:28
Postat av: Andreas Josefsson

Hej!

Det är glädjande att se att ni har roligt. Jag försökte ringa idag i en hel timme utan att komma fram. Jag skulle vara tacksam om ni kunde hälsa Kristoffer och Kevin Josefsson att jag försöker ringa dem men kommer inte fram, de ska inte tro att jag har glömt dem. Hoppas att de fick breven också. Ses snart.

Andreas

2010-06-20 @ 19:03:01
Postat av: Therese Franzén

Hejsan

Ni ser ut att ha hur kul som helst!

Jag har ringt men det är bara upptaget. Jag provar imorgon igen. Hörs vi inte då så ses vi ju på tisdag Viktor. Ha det så gott// Mamma

2010-06-20 @ 19:53:36
Postat av: Karin Larsson

Halloj!

Det är så himla mysigt att gå in varje dag och se hur bra ni har det. Bloggen är suverän och jag vet att det är många föräldrar som uppskattar den. Hälsa till Pontus och Isabell från mig och hitta på något roligt sattyg mot Daniel :)

Ha några underbara sista dagar/ Karin

2010-06-20 @ 20:43:32
Postat av: Pontus Nedermans Mamma

Hallå !

Bloggen är toppen !!!!!!

Härligt att man kan följa allt ni gör =0)

Men jag vill ha tillbaka min pontus så som jag lämnade honom....inte med rosa öron =0)

Men det fixar ni säkert va ?

Hälsa pontus att även mamma har ringt och ej kommit fram....men nu är det bara två dagar kvar och ge honom den största bamsekramen som bara ni kan ge, från mamma !

Ha det gött md er / Susanne Helmrich

2010-06-20 @ 21:03:53
Postat av: Marie Henriksson

Hej allihopa!! Jag vill skicka en hälsning till ALLA underbara kolloledare...& påminna er om vilket fantastiskt arbete ni utför med våra barn!!! Ni är som "skapta" för att vara "ledare" på Åsa!!!!

Ett speciellt litet "Tack" till Johan,som hjälpte killarna i dag, då de hade en "fnurra på tråden"!!! Det ordnade upp sig på ett kaonsnabbt vis tack vare din hjälp, du "Gjorde" något!!! Sånt är ju jätteviktigt att aggera i tid!!! Tack vare det kan nog grabbarna somna gott nu när kl.är 22 och dessutom vakna i morgonbitti med ett leende på läpparna.... och få avsluta sista dagarna på kollot med att vara lika glada,som de var när de åkte och under veckans tidigare dagar!!! Kram till er alla Marie ;) //P.s Hälsa Jocke en kram när han vaknar och säg att mamma ÄLSKAR honom mest av allt!!!!

2010-06-20 @ 22:07:46
Postat av: Jennie wikdahl

Hallå! Ville bara skicka en liten hälsning och en STOR kram till Nora! Försökte ringa men kom inte fram.... Längtar så efter henne men hoppas hon har det jätte bra=) tycker det e' så himla kul att få se alla bilder och läsa allt kul ni gör, har ju själv jobbat där och vet att det e' toppen=)

2010-06-20 @ 23:59:17
Postat av: Nina Hansen

En jättestor hälsning och ett stort tack till alla er ledare för det ni gör för våra barn. Bloggen är kanon bra. Ser varje dag framemot att se dagens bilder och läsa om alla bravader. Fortsätt med det. Hälsa till Rebecka Eriksson från mamma, skall bli skönt att få hem henne.

2010-06-21 @ 07:58:51
Postat av: Marie Henriksson

Go'morron hela kollogänget!!! Japp, då är det dags för "slutspurten" på Åsakollot!!!!! Synd att dagarna går så fort när ni har så roligt....men nu längtar väl alla barnen hem lite grann!!! !0 dagar e' en lång tid när man är liten!!! Jag kommer i håg när jag var 7 år, alltså 1972....då jag var och min storebror på Åsakollo, men då var vi borta 3 veckor...och hör här, jag hade aldrig sovit bort en enda natt från mina föräldrar!!!! Ruscha av er prdentligt nu och ha det så jätte jättekul idag!!! Hälsa alla och en speciell kram till Joackim! Säg till honom och göra fint efter sig!!!! Kram från ett soligt Kumla//Marie

2010-06-21 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0