Torsdag 23/6

Grytlocks väcking började dagen med, efter det så serverades Åsas egna frukostbuffé.

Vi gick och handlade godis för att kunna hinna med allt vi ska hinna med det full späckade schemat imorgon(Midsommarafton).

Efter godis handling och innan lunch blev det lite fri lek uppe på kollot, barnen är jätte duktiga på att aktivera sig själv.

Efter lunch kände vi ledare lite ångest över de få bad tillfällen som givits barnen, så vi bestämde att de barn som ville fick följa med att bada och de som inte ville det fick gå och krabba, när vi står på samligen där vi skulle fråga barnen detta så började det spö regna, hihi.

Det var dock hela 19barn(Av 39) som ställde sig i bad ledet, vilket senare visade sig vara ett riktigt bra val.
Då det som jag förstod inte gick väldigt bra att krabba, men vädert sprack upp och gav sol nästan hela den tiden vi var på stranden!!!

Underbart!!!

lklk

loo

Efter badet och krabbningen blev det ytterligare lite fri lek uppe på kollot.

På kvällen rullades det Köttbullar till morgondagen, gitarhero tävlingen avslutades och vi lekte lite annat med.


Nu måste vi alla sova för att vara riktigt pigga inför morgondagen.

GLAD MIDSOMMAR. Mvh/// Era Eminenta Kollo ledare.

Kommentarer
Postat av: Fam Magnusson

Vi önskar er alla en glad och trevlig midsommar! Sänder massor av kramar till våran Miranda. Hälsningar Pappa, Denise, Leo och Lukas

2011-06-24 @ 08:45:59
Postat av: Tina

Ha en riktigt trevlig midsommar allihopa!



2011-06-24 @ 11:37:41
Postat av: Fam Lundström

Vi önskar er alla en trevlig o rolig midsommar. Med en x-tra kram till vår egen Mattis. MVH Mamma, Pappa o Syster Nelly Lundström

2011-06-24 @ 14:23:42
Postat av: miranda fredriksson

var med i period ett, jag älskar er allihopa,

ni är verkligen bäst..

jag kommer aldrig glömma mina tider på kollo eller er, jag önska att jag fick åka ännu ett år..

ni har gjort min sommar topppen!



KRAMAR PÅ ER ALLA!<3

2011-06-25 @ 17:30:08
Postat av: Staffan (Emma&Tilde K.L´s pappa)

Har följt bloggen hela tiden och är vädigt avunsjuk på allt roligt ni har gjort.

Är nu väldigt nyfiken på bilder och kommentarer från diplom utdelningen och fin middagen. Vi väntar med spänning här hemma på en uppdatering.

Ett stort tack till alla ledare som gjort fantastiskt jobb!!

En extra hälsning till Johan. Vi hoppas att du kryar på dig snart!!



Mvh

Staffan, Jenny, Emma och Tilde

2011-06-25 @ 20:30:59
Postat av: Anonym

2011-07-01 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0