dag 6

hej hej på er där hemma! 
 
idags startade vi med att slå ett rekord. vi drog i väg och krabba, vilket inte har varit till så mycket idé tidigare då det inte funnits några krabbor. men idag fick vi upp hela 36 st. detta är årets rekord. super skoj.
 
 
efter lunch fick ungarna göra vad de ville en stund, till kent & johan drog i gång ett träningspass för de som ville & ida, magda & pontus startade såparuschen. mycket uppskattat. 
 
 
kvällsaktiviteten bestod av massor av olika lekar, säg att du älskar mig, viskleken osv. nu är det em final och alla kids sitter här och tittar på när spanien tar hem guldet, mot mångas vilja! 
 
 
hoppas på bättre väder här framöver då vi inte har haft det bästa vädret hittills. ta hand om er där hemma så tar vi hand om era barn! 
 
må så gott  / ledarna

Kommentarer
Postat av: Michelle Malm

Hej Josefin S!
Hoppas du har det bra, jag saknar dig. Jag och Amanda har pratat om att jag ska komma till er snart. Låter bra va? Bada mycket nu och lite åt mig också, vi ses snart! MEGA KRAM PÅ DIG! :D

2012-07-02 @ 17:34:46
URL: http://michellemalm.blogg.se
Postat av: Rose-Marie Karlsson

Hejsan Tindra Eklund!
Jag har försökt att ringa flera gånger, men det är bara telefonsvarare. Jag ska försöka ikväll igen. Det såg mysigt ut att grilla marshmallows, det vet jag att du gillar. Tittar på bilderna varje dag.Jobbar e.m denna vecka och solen skiner härligt. Hoppas att du fått mailet jag skickat. Hälsa till Jossan med. Kram

2012-07-03 @ 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0