27 Juni första krabb dagen.

Hej alla goa föräldrar till alla underbara barn. Jag vill passa på att berätta hur roligt vi tycker att det är att få leka och stoja o busa med era barn, det är fantastiskt. Idag på förmiddagen har vi haft våran 5 kamp som bestod av stövelkastning, klädstaffet, bollrullnig, kortleken samt irlänsk julafton. Det var riktigt skoj att se hur alla sammarbetade på tävlingarna. Efter lunch gick vi ner och fångade lite krabbor en del passade på att bada samtidigt. när vi kom tillbaka så firade vi ett födelsedags barn med glass och maränger och så avslutade vi kvällen med filmkväll för barnen. stort tack för att vi förtroendet att få ta hand om era barn Mvh Ledarna.












Kommentarer
Postat av: Ante

Hej hej! Ser att min underbaraste Ida har haft en bra födelsedag! Det värmer mitt hjärta!!



Tack till er alla kanon ledare!!



/Ante

2010-06-28 @ 19:08:43
Postat av: Ingela Jacobs mamma

Hej!



Kan någon svara på när, på ett ungefär, bussen kommer till Vialund på fredag? //Ingela

2010-06-28 @ 21:55:53
Postat av: kolloledarna

bussen kommer till vialundskolan ca 19.00 på fredag! see you!

2010-06-29 @ 08:42:07
Postat av: Katarina

Jag är inte helt säker jag heller... Har hört motstridiga uppgifter! Vore jättebra att få veta i tid!

2010-06-29 @ 11:24:30
Postat av: Katarina

MEN!!!!! Nu ser jag svaret! Det syntes inte nyss! Vad bra!!!! Se ya! ;)

2010-06-29 @ 11:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0