Solen skiner skarp på västkusten!!!

Hej på er föräldrar idag har vi skrämt iväg björnen så ni vet. Våran förmiddag började med lite fotboll och tröjtryckning, till lunch fick barnen Big mac & compani och till middag blev det Kyckling o mos med currysås.
Eftermiddagen så gick vi ner och badade ihavet det var kallt med era barn är tappra minsann, på hemvägen så stannade vi till på den berömda glassbaren där barnen fick handla varsin glass. Kvällen bjöd vi på läger sång runt öppen eld och vi grillade marsmallows. sedan var det natti natti.
Mvh Ledarna






Kommentarer
Postat av: Ulrika jakobsson

Heeej alla kollobarn och ledare! Ni verkar ha det otroligt härligt, det ser så fantastiskt kul ut!!!

Till min tjej Tilda vill jag bara säga att jag ska försöka ringa ikväll, hoppas jag kommer fram annars blir det ett nytt försök i morgon :)

Ha en fortsatt underbar dag!!! Kramar från Tildas mamma Ulrika :)

2010-06-17 @ 08:17:27
Postat av: Marie Henriksson

Hallojsan allihop på kollot....barnen, ledare & "den bortjagade björnen"!!!! Vilken otrolig tur ni har med vädret...& vilka underbara saker ni hittar på! Gårdagen måste ha varit helt fantastisk...det talar bilderna som ni om!!!! Va mysigt att sitta ner vid lägerelden tillsammans & avsluta en dag med akustisk gitarr och lite sång!!! Vi hälsar soliga kramar från Kumla idag till er alla och ge Joackim en STOR KRAM från mamma & syskon!!!///Marie & syskonen :)

2010-06-17 @ 08:48:37
Postat av: Annika Hjärterström

Hej alla glada barn & fantastiska ledare!! Av bilderna man ser verkar ni ha det helt underbart och kan verkligen påstå att JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ ER, har själv varit på kollo så jag vet vad ni upplever...STORA kramar till er alla och mammsiga pussar till William & Therese Hjärterström, måste kommnetera att jag saknar er...



Hälsninga Annika & Anders

2010-06-17 @ 10:56:10
Postat av: Ann-Sofie Nilsson

Hej på er, vilka härligt underbara dagar ni har haft och förhoppningsvis kommer att ha. Jag önskar er solsken. Pussar och kramar vill jag ge min favorittjej Jonna.

Ha det superkul!

/Moster Anso

2010-06-17 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0